wtorek, 7 stycznia 2014

raspberry, beige and gold

witam was w ten piękny dzień ;-)
tak wiem, miała być stylizacja wieczorowa, niestety zapomniałam aparatu na imprezę firmową i zdjęć nie ma ;-( za to chce wam pokazać outfit, który jest baaardzo wygodny a na dodatek pasuje nam do dzisiejszej pogody ;-) założyłam ciemne spodnie na wysoki stan, malinowa koszulę, beżowe koturny które urzekły mnie swoimi zamkami na środku oraz znana narzutkę ;-) dodałam złote dodatki i jak dla mnie jest SUPER ;-)
zostawiam was ze zdjęciami ;-*










spodnie - primark (kochana sprzedawczyni KAROLCIA )
koszula - F&F
narzutka - bershka
buty - @
pasek - @
torebka - butik nad morzem
łańcuszek - new yorker
i moje piękne paznokcie, które wykonała mi jak zawsze kochana OLCIA, zapraszam do polubienia jej fan paga ;-)

a oto mój dzielny fotograf, z którym znalazłyśmy sposób na zepsuty aparat ;-) 
buziaki! ;-*


2 komentarze: